Vaikų socialinės dienos priežiūros centras

  • Vaikų dienos centro VIZIJA

    Mūsų vizija – sukurti erdvę, kur profesionalų dėka atskleidžiamas raidos sutrikimų   turinčio vaiko potencialas: prigimtiniai talentai, pomėgiai, įgyti įgūdžiai ir naujai suformuoti įpročiai. Taip užtikrinamas sklandus vaiko ir jo šeimos integracijos į visuomenės socialinį, kultūrinį ir ekonominį gyvenimą procesas.

  • Vaikų dienos centro MISIJA

    Mūsų misija – profesionalios komandos ir priemonių dėka identifikuojame autizmo spektro ir kitų raidos sutrikimų turinčių vaikų įpročius, padedame juos tobulinti ir užtvirtinti naujai įgytus, mokome pritaikyti skirtingose aplinkose, grupinėse ir asmeninėse veiklose, lemiančiose savalaikę asmenybės brandą,  tuo mažiname raidos sutrikimų turinčių vaikų nerimą ir atskirtį visuomenėje. 

  •  

    Vaikų dienos centro VERTYBĖS

    Atvirumas. Esame atviri šeimoms, vaikams, situacijoms, sunkumams, pokyčiams ir naujovėms.

    Profesionalumas. Esame savo srities profesionalai: kasdien mokomės, kuriame tarpusavio ryšius, dalinamės įtvirtintais know-how, glaudžiai bendradarbiaujame su šeima ir terapeutais.

    Pagalba. Suprantame, kiek ir kokių sunkumų patiria raidos sutrikimų turintis vaikas ir jo aplinka, todėl esame tam, kad padėtume visoms pusėms lengviau prisitaikyti.

  • Vaikų dienos centro VEIKLOS KRYPTYS

    • Socialinių įgūdžių ugdymas ir palaikymas (bendravimas grupėje ir su bendraamžiais, dalinimasis, nusiraminimas, kontakto užmezgimas, emocijų atpažinimas).
    • Savarankiškumo ir higienos įgūdžių ugdymas ir palaikymas.
    • Smulkiosios ir stambiosios motorikos lavinimas (judesio žaidimai, dėlionės, piešimas, kiti įvairūs žaidimai).
    • Sensorinė integracija (pojūčių lavinimas).
    • Vaikų poilsio organizavimas (ramybės laikas) pagal individualius vaiko poreikius.
  • Vaikų dienos centro VEIKLOS KRYPTYS

    • Socialinių įgūdžių ugdymas ir palaikymas (bendravimas grupėje ir su bendraamžiais, dalinimasis, nusiraminimas, kontakto užmezgimas, emocijų atpažinimas).
    • Savarankiškumo ir higienos įgūdžių ugdymas ir palaikymas.
    • Smulkiosios ir stambiosios motorikos lavinimas (judesio žaidimai, dėlionės, piešimas, kiti įvairūs žaidimai).
    • Sensorinė integracija (pojūčių lavinimas).
    • Vaikų poilsio organizavimas (ramybės laikas) pagal individualius vaiko poreikius.